Forum gry ZaGraX

Oficjalne forum gry.


#1 2008-12-10 13:53:17

Auklidess

Administrator

Zarejestrowany: 2008-12-09
Posty: 9
Punktów :   

Regulamin dzialu Seek & Destroy

1. Istota i cel funkcjonowania działu:

      Najprościej rzecz ujmując, jest to rywalizacja określonych drużyn, które mają za cel uzyskanie jak największego procentu złomowań w określonym czasie. W odróżnieniu od "Wojen", tutaj rywalizacja nie odbywa się pomiędzy sojuszami, lecz drużyny są dobierane na podstawie wartości floty poszczególnych graczy, aby szanse na starcie każdej z edycji były równe dla wszystkich.


   2. Zamieszczanie wątków i postów:

      Nowe wątki w dziale S&D zamieszczają zawsze jego opiekunowie. Użytkownicy mogą się dopisywać tylko w takich tematach (o ile zostanie dla nich otwarty), nie mogą natomiast zakładać nowych. Ogólnie na temat projektu S&D można dyskutować w specjalnym wątku, który znajduje się w podforum głównym tego działu. Tutaj znajdziemy również temat, w którym możemy zaproponować zmiany w projekcie (temat jest także przyklejony w podforach poszczególnych uni).

      Wątki dotyczące poszczególnych uniwersów są zamieszczane w podforach danego uni. Są to odpowiednio:

      Zgłoszenia do programu - w temacie tym, gracze mogą zgłosić swój akces do aktualnej edycji S&D danego uniwersum. Zgłoszenie musi być zgodne ze standardem zamieszczonym w pierwszym poście oraz z Zasadami projektu.

      Podział drużyn - przed rozpoczęciem danej edycji opiekun zamieszcza wątek, w którym przedstawia podział na drużyny graczy, którzy zgłosili się do projektu.

      Raporty wojenne - wątek jest przeznaczony tylko i wyłącznie do zamieszczania raportów wojennych oraz z niszczenia księżyców. Posty powinny być zgodne z Zasadami publikacji RW, przy czym najlepiej korzystać również z Generatora nagłówków.

      Dyskusje - wątek przeznaczony do komentowania raportów wojennych oraz wszelkich dyskusji dotyczących aktualnej edycji S&D na danym uniwersum.

      Podsumowanie - po zakończeniu kolejnej edycji, w wątku tym opiekun zamieszcza jej podsumowanie. Znajdują się tam wyniki drużyn oraz poszczególnych graczy, a także mogą być zamieszczone różne statystyki dotyczące graczy biorących udział w projekcie.

      Uwaga:
      Użytkownicy nie mogą sami zakładać nowych wątków. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, należy skontaktować się z opiekunem.


   3. Prowadzenie dyskusji:

      W postach nie wolno zamieszczać:

      - wulgaryzmów, treści obrażających innych użytkowników
      - flame waru, trollingu, treści zaogniających dyskusję
      - niepotrzebnej ironii, postów wyszydzających lub ośmieszających innych
      - postów nic nie wnoszących do dyskusji, off-topicu, spamu itp.
      - innych treści zakazanych przez Regulamin Forum


   4. Usuwanie i edycja postów:

      Opiekunowie mogą edytować, przenosić lub całkowicie usuwać posty:

      - niezgodne z Regulaminem Forum
      - niezgodne z Zasadami projektu S&D
      - zamieszczone w nieodpowiednim wątku (patrz pkt 2)
      - naruszające zasady prowadzenia dyskusji (patrz pkt 3)
      - nie dotyczące bezpośrednio aktualnej edycji S&D danego uniwersum

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.exz-liga.pun.pl www.cerberus.pun.pl www.wilkimagiczne.pun.pl www.djwalu5.pun.pl www.rycerze.pun.pl